sobota, 28 stycznia 2012

Głupotkii

Hej!
Najpierw screeny new miasta msp i nowego vipa.
Vipa zakreślę w kółeczko.
W kółeczko zakreśliłam też detale sprawiające że na msp na dobre zapanowała miłość.
A teraz -Co jest w środku vipa walentynkowego?

New konek.

Ciuszki,animki,tła sprawdzicie sami :)
Wgl nidawno mama wykupiła mszę za
Christianka [*]
Tatusia [*]
:)





Skoro nie długo walentynki ,dla całej mojej klasy-serduszko :)
Daję ich imienia,(u niektórych ksywki)

♥Dla konika
♥Dla Zupki
♥Dla Malinki
♥Dla diamenta
♥Dla Kermita
♥Dla Chińćyka
♥Dla klauna
♥Dla smerfa
♥Dla Syriusza
♥Dla Wilkołaka
♥Dla nielbianej Oli
♥Dla bambusa
♥Dla Kingi
♥Dla pierniczka playboya (moja najj)
♥Dla pigi
♥♥♥♥♥♥♥♥Dla Tfuskafki (ja xD)




KONEK!
Na komiks.
Musicie zrobić komiks,z moviestar,painta,programów graficznych ,na zwykłej kartce.Zdjęcie całego komiksu prześlijcie na mail laurusia_2002@wp.pl .

Komiks ma być stworzony na temat "Jak Kasia poznała Dorotę" puśćcie wodze fantazji i róbcie!CO NAJMNIEJ 4 OBRAZKI!
Daję przykład.



Słuchajcie to mi się nie udało!To tylko głupi przykład,obrzydliwy!Zróbcie ciekawszy i lepszy.

NAGRODY
1 miejsce -graf,obejrzenie 4 filmów ,prezent,
2 miejsce-graf,obejrzenie 2 filmów,
3 miejsce-graf



Wybiorę jeszcze 3 osoby które dostaną nagrodę pocieszeia w postaci obejrzenia 2 filmów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz