sobota, 2 czerwca 2012

!!!!!!!

Roka,mam cię serdecznie dość.Słuchaj,nie lubię cię,bo okazałaś się bezczelną wieśniaczką,która jest bardziej bezczelna niż mój sąsiad po pijaku.Mam cię głęboko,głęboko w d***e i to sobie zapamiętaj!!!
Dobra,wyraziłam się trochę brzydko,ale taka jest prawda.Najpierw pisze że jest moją "szoną",a potem ze mną zrywa,(chyba dla swojego 2 konta,bo nie sądzę,że ktoś ją lubi)A jeszcze potem mnie przezywa,robi mi głupie looki(które od razu usuwam),na chacie zobaczcie co napisała:
                                                                              WTF?!
Spamowała także na chacie i w komentarzach,i obrażała moje posty,chociaż sama bloga nie ma.Wiem,że teraz będziecie mnie zgłaszać i tak dalej,ale powiedziałam co myślę,bo ona jeszcze ciągle mnie nęka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz