środa, 25 lipca 2012

Co warto kupić w vipie?

Wiele osób po zakupieniu vip'a zastanawia się "Super!Mam vip!Ale..co ja mam zrobić?".Jeśli kupujecie vipa pierwszy dopiero raz,pomogę wam.
1.Wybór pakietu


 (Zdjęcie zrobione z konta nika1198,ponieważ mam vipa i pokazywało mi tylko sc)


Hmm...Wszystkie wyglądają imponująco,co?Ale popatrzcie.Jeden tydzień to za drogo,a za mało.Jeśli kupujesz vipa w wakacje,to radzię ci kupić na miesiąc,bo do końca wakacji został tylko miesiąc.Jesli nie kupujesz w wakacje,mieśiąc i tak jest korzystny.3 miesiące tylko w roku szkolnym!1 rok?pff,nigdy!Jest bardzo drogi,i tyle!
Ostatecznie:
W czasie wakacji(lipiec):1 miesiąc.
W roku szkolnym:3 miesiące,1 miesiąc.
2.Zwierzaki.
Nie radzę wam kupować zwierzaka.Ja kupiłąm,i żałuję.Jest bardzo drogi,trzeba mu kupować:
-lekarstwa
-jedzenie.
Nic za niego nie dostajecie,a bardzo dużo pieniędzy tracicie.Nie radzę.
3.Koło fortuny
Gdy jesteśmy vipami dostajemy sznsę kręcenia kołem vip. 
4.Ubrania,ciuszki,animacje,tła,rzeczy,muzyka
Wybierzcie się na zakupy!!!
5.Pokoje vip
Będąc vipem możemy iść do pokoju vip.

 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne rady..,ale czy mogła byś zrobić listę fajnych ciuchów do kupienia gdy ma się vip? PROSZĘ!! ;3

    OdpowiedzUsuń