sobota, 17 grudnia 2011

Pytankoo

Heej ..To znowu ja '\/' Znowu wam zawracam gitarę xD
Pomyślałam,że  wy pod notkami bedziecie pisać pytaia,a ja odp w następnych notkach.To przyslala mi kuzynka z Poznania.
Chciałam się o  coś zapytać.Bo moja naj ostatnio nie chodzi ze mną,tylko z moją przyjaciółką.Czy mam się tym martwić?
Odp.Raczej tak.Porozmawiaj z nią o tym,przecież wiem Anka,że ona to twoja jedyna deska ratunku od stnia się ofiarą losu.Ona cię wspiera.Nie możesz tego tak zostawić,mówię ci ,ona się z tobą pogodzi.
 Od " Katrin" : Hej .Chłopak ,który mi się podoba,zaczął chodzić z moją przyjaciółką.Ona wiedziała że on mi się podoba.Czy mam sie na nią obrazić?
Moja odp.  Możesz być zła,masz do tego prawo.Ale powedz jej że to było podłe.Skoro wiedziała,to co ją skłoniło by cie urazić?Porozmawiaj z nią o tym!
Bamdzo Bardzo wam dziękuję,że do mnie pizecie.Czekam na listy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz