piątek, 9 grudnia 2011

Tylko pomyśl sobie ! /Nowy błąd

Sama wmyśliłam!<^>

Pomyśl,jak to dobrze ,że możesz żyć
Pomyśl,jak to dobrze,że możesz to czytać
Pomyśl jak to dobrze,że możesz mieć internet i prąd!
Pomyśl,ile dobrych żeczy jest na tym świecie,
Pomyśl sobie,pomyśl...
(*)(*)
    _
Pomyśl,jak to źle,że niektórzy nie mogą żyć,umarli
Pomyśl,jak to źle,że inni nie mogą tego czytać,nie mają wzroku
Pomyśl,jak to źle,że niektótrzy nie mają prądu i nie mają daczu nad głową!
Pomyśl,ile zła jest na świecie .
Pomyśl sobie,pomyśl!!!
   "
   _
Fajne??Mi się podobaa!Sorry za to że  wczoraj byłam taka nie miła..

                                               NEW BŁĄD!!!!!
Nowy błąd na msp!!
Chodzi o to,że gdy wyślesz komuś prezent,nie pobiera ci kasy....Ja jednak już w to nie wierze..Skoro po kole fortuny dostawali bany, to napewno za prezenty też bd. Pewnie jutro kto wsyłał prezenty,dostanie ban i pobierze mu kase ;// To w końcu jasne jak słońce!!
Kończe ,mama mnie woła paa
LAURA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz