niedziela, 5 lutego 2012

Piosenka+urodzinki

Okee moja moviestar kończy roczek 30-04-20012 :) Super co?
Ale ok..Nowa piosenka.










Okeeee to to kreśle zdanie xD
Cała moja piosenka.











Nie mów mi jaka jestem mądra i piękna
jakie me usta i oczy
bo nie takich słów pragnę
a wiary, że potrafię cię zauroczyć

Nie kochaj mnie tylko przez chwilę
bo nie jestem kolorowym motylem
nie przysiądę i nie odlecę
a jestem, czuję i będę

Podaruj mi szczęścia momenty
nieskończonych uniesień wzloty
namiętności pełne
chwile cudownej pieszczoty

Nie poprzestań na tym dziś, czy jutro
bo będziemy tu trochę za krótko
niech ta magia trwa z nami bez końca
od wschodu do zachodu przez zaćmienie słońca

I tym najpiękniejszym ze słów
przyszłość mi maluj obłędnie
w obrazów niezwykłych pełne,
naszej miłości galerie.




 Kofam was ;33                                                                     

A i jeszcze jedno ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz