piątek, 20 kwietnia 2012

Ja się z lv'lem nie śpieszę..

Hej!Tak jak napisałam w temacie.Mi się nie śpieszy.Obecnie mam 109.815/110.000 fame..I się nie śpiesze,bo w końcu ja nie mam w ctr ciągle tego samego,czyli "Miej serce daj grafa" bo to tylko odstrasza i każdemu muli.Skoro samo się aż tak dużo uzbierało,to się uzbiera.Szczerze?Ja nie chce 7 lv :((Nwm czemu xd Kiedyś znałam taką dziewczynę co miala 7 lv i była głupia jak nwm co i to mi tak tą liczbę obrzydzio xddWiecie,i ta notka nie powstaje tylko po to żebyście dali grafy ja chcę wam poprostu okazać że nie trzeba mówić ciągle jaka to jesteś biedna bo nmasz fame xd
Dobra oto screen żeby pokazać wam oje feejm ^^
A w ctr?Nie pisnęłam o tym słówka!!Więc pamiętajcie:
NIE LICZY SIĘ LV,TYLKO OSOBA,KTÓRA NA NIM JEST!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz