środa, 11 kwietnia 2012

Jesteście niedobrzy.

Ok.Po 1-Temat to żart.
Po 2-Mam zrąbany dzień.
Po 3-Nienawidze jak ktos pisze"dam ci liste za darmo" a jak sie zglosisz to mówi "obejzyyj 15 filmów".
Po 4-MSP dziwnie nas chroni.Np przekleństwa,-nie gwiazdkuje.A jak napisze słowo lody w liczbie pojedyńczej,to gwiazdkuje.
Po 5-Szukam chłopaka
Po 6-Nie mam przyjaciółki na MSP.Aż mi sie ryczęć chce,jak ktos ma fajną zabawę w rozmowie ctr z inną przyjacióką.
Po 7-Nikt nie ogl filmów.Wgl.Zarazbiam z tego,że nic nie kupje.
Po 8-105.212/110.000 fame (chociaż to mam w nosie nei przejmuje sie lvlem)
Po 9-Konq!Lubięjesć w :( w to miejsce wpisujecie KFC Albo MCD (Mc'Donalds)...
zeby się zgłosić,musisz dać grafa albo filma(jeżeli film to 5/5 i kom.)I napisać mi,że się zgłaszasz. Wybiore te osoby,które wpiszą dobrze KFC albo MCD i obejży naj.ilość filmów albo da naj.ilość grafów doBUM!Do kulki po rybce i losuje kto wygra prezent w postaci czegoś vip z mojego 2 konta,albo czegoś odemnie z szafy.(to zależy,czy masz vip czy nie)Konq.Trwa do 14 kwietnia.
Po 9 i pół-Wchodź na mojego bloga!Ja sie staram,a wy to macie gdzieś.Link w biografii i tu-laraaimsp.blogspot.com
Po 10-Nie zgłaszać.Temat to żart,żeby przyciągał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz