piątek, 25 maja 2012

EURO 2012

Tak więc..Ogłaszam,iż nie będzie mnie od 4.06 do 6.06.Powód?Wyjeżdżam do Warszawy na wycieczkę.Ale eh...Moja mama i tata byli na targach paliw w Wawie (mamy stację paliw)i mówili,że tyle turystów,i takie korki że szkoda gadać.Więc raczej długo będziemy jechać.Ale za to zobaczymy stadion narodowy :)
Ja tam szczerze na EURO nie czekam aż tak bardzo,ale się cieszę.Tylko...Daję 2 linki.Do polskiego hymnu na EURO(pierwszy link) i do ukraińskiego.(drugi link).
KLIKNIJ TU
KLIKNIJ TU
Eh..Sami widzicie.
No dopsz,ja spadam,przyszła Martyna i jdziemy na basen :)
Narka
P.S.:Mój strój z msp na EURO :)

3 komentarze:

  1. eee mówiłaś że twój tata nie żyje -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo nie żyje...Moja mama ożeniła się drugi raz...Jak ktoś zginie to nie znaczy że nie można zacząć wszystkiego od nowa.

      Usuń
  2. Aaa to sora bo dużo osób na msp pisze np. że nie ma rodziców bo coś tam i po prostu chciałam wiedzieć czy ty też taka nie jesteś.

    OdpowiedzUsuń