czwartek, 17 maja 2012

Ok,usuwam się,tak jak na wasze życzenie.

To co w temacie.Nikt mnie nie lubi.Każdy się ze mną kłóci.Nikt nie wchodzi na mojego bloga.Nie oglądacie filmów.A jak obejżycie,to na 1 gwiazdę.Nikt nie głosuje na mnie w konkursach.Nikt się do mnie nie odzywa.Nie mam przyjaciółek,najki po prostu chciały mieć wszystkie miejsca wypełnione.
Najbardziej martwi mnie to,że nie mam przyjaciółek.Wiem,że i tak tego nie czytasz,bo trudno,naprawdę,tak trudno było ci tu wejść.Dzisiaj jest 9 rocznica śmierci mojego taty i brata.Na blogu staram się tylko jak mogę,ale te wszystkie wejścia są chyba tylko odemnie.Jestem sama,aż mi się chce płakać jak widzę w dymkach "O hejka Karolina""O na serio?""Tak ci powiedział""No to z niego kabanos".Itd.Widzę,że świetnie sie tu bawicie bezemnie.
______________
Może będę wchodzić i wrócę,ale jeśli dalej nie będę miała przyjaciółek,usunę się......







Laura :((

1 komentarz:

  1. Jak mi cie szkoda naprawde wróć ludzie cie potrzebują !
    Aż nwm co no proszę wróć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń