piątek, 10 sierpnia 2012

Ehh..

Notka o całej tej miłości na msp. :c
Wy nie wiecie do czego to prowadzi.. naprzykład do takich opisów -
Taki przykład.. zerwałam z Kubą i zaczęłam chodzić z Mateuszem.. jak Kuba wszedł na msp i zaczął się tłumaczyć to znowu się zakochałam i zerwałam z Mateuszem, nie wiedziałam, że będę tak bardzo żałować.
Bardzo lubię ich obu, i niestety z tego wynikły takie konsekwencje -
















To wszystko mnie zaczęło wkurzać, wgl po co ja się wciągnęłam w to "bagno". Lubię równo Mateusza,
                                                                                                                                                                                         równo Kubę, i dlaczego wszyscy muszą się mnie czepiać -











I po co się mnie o to pytasz?! Nawet nie wiesz jakie to jest smutne dla mnie o tym opowiadać! To są moje sprawy, odpowiem, żebyś nie popełniła tego błędu co ja. Ty nie wiesz ile bym dała żeby cofnąć ten cholerny czas. Ta notka nie jest ani trochę ostra, po prostu mówię że ja tylko obu chłopaków traktuję jako bardzo dobrych przyjaciół więc PYTAM czemu wy się o wszystko czepiacie MNIE?! Jestem zwykłą dziewczyną.
I przestańcie mi udowadniać że dla mnie i dla Mateusza nie ma już szans bo to jest M.O.J.A sprawa!
"Kocham cię, ♥♥♥" <--- wiesz że mam to za przeproszeniem w dupie. Jak ustawiam se opis na "♥" to nie musisz 2 sekundy później skopiować... o__O Ludzie.. ogarnijcie się.


Nara.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz