poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Zmiany na blogu iii...

Zmiany na blogu xd Blog się trochę odchudził i jest mniej szeroki,i jest new nagłówek *u*
A z jakiej okazji???
Tysia zdobyła na pierniczku 3 lvl!!!
Stara ciocia Laura opowie wam jak to się wszystko zdarzyło.
Martyna nie wytrzymała mojego gadania o MSP i zrobiła sb konto,bo moim namawianiu jej.
Spodobała jej się ta gra,i w końcu zdobyła 3 lvl.A wtedy,niespodziewanie,z nikąd,jak piorun z jasnego nieba,z zaskoczenia itd.Ktoś ja okradł.Dryndnęłam do niej żeby jej to powiedzieć,bo pacze,a ona jest goła na MSP .__> ona weszła i powiedziała mi,że niejaka Lilka94 ją okradła -.- No to ja jej powiedziałam,mendzie jednej,że ma oddać rzeczy Martynie a jak nie to ją okradnę -.- To ona podała mi hasło i sie już nie odzywała .__. zdobyłam na niej 3 lvl,ale Tysia już nie grała.Jej konto Martynka:) nie miało już ubrań.Więc Martyna dla zabawy zaczęła grać na koncie Pierniczek_2001.Teraz,Na pierniku miała dużo ciuchów,więc pomyślała,że uzbiera 3 lvl i prześle sobie ubrania.No i ja jej trochę pomogłam,i zdobyła 3 lvl and przesłała se ciuchy.Teraz gra na martynce.I żyła długo,i szczęśliwie,amen.
Zdjęcie dla solenizantki *v*
Dobra,teraz z innej beczki.Mam ArtBooka Mom please z ubrań xd Można go zobaczyć na msp i tu.
Ok.Nie będzie mnie od 06.08.2012 do 17.08.2012.Powód?Jadę na obóz aktorski.Ale będzie beka xd
A wczoraj byłam w kinie xd Na Madagaskar3,oglądałam pierwszą część,(mam ja na DVD)2 część oglądałam w kinie,a teraz byłam na trzeciej.Byłam posikana ze śmiechu xd Moja mama jest w ciąży xd będę teraz miała brata i dzidzie i mnie w domu xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz